top of page

KONEC AUPAIR ÉRY


Je to konečně tady, moje první (a poslední) aupair zkušenost je u konce a já mám čas o tom něco napsat. Takže nejdřív něco o týhle práci. Pravdu? Jak už jsem řekla, děti, to neni nic pro mě, já jsem ten typ člověka, co je rád, že se postará sám o sebe. A v podstatě 24 hodin denně se starat a věnovat dvou holkám po dobu tři měsíců, mít skoro nulovej osobní a společenskej život neni taková sranda. Moje zkušenosti s dětma nebyly zas až tak velký, francouzština nebyla tak dobrá a absence rodiny a kamarádů se dostavila asi tak po měsíci (nebudu Vám lhát, několikrát mi ukápla slzička). Zkrátka a dobře, aupair už nikdy víc, zkušenost k nezaplacení, ani na vteřinu toho nelituju, ale jednou mi to stačilo (asi jsem si i vedla dobře, protože už mě lákali na příští rok - to je milý, ale ne děkuju :D). Jinak co se týče rodiny, u který jsem tu byla - všichni jsou naprosto úžasný! Strašně milý, hodní, vstřícní a vím, že bych na lepší nenarazila. Babička mi vařila všechno to vynikající jídlo, který jsem nikdy neochutnala, děda mi nalejval to nejlepší víno a všichni se postarali o to, abych tady ten pobyt měla co nejlepší - jako kdybych byla jejich vlastní! Oni se stali mojí rodinou a vím jistě, že je sem budu jezdit navštěvovat a oni k nám. A Bretagne? Tady chcíp pes, doslova a asi všem, tady totiž nikdo psa ani nemá :D Mají tu kruháč na každým desátým metru (uprostřed kruháče tu mají třeba i kostel) a počasí se tu mění každou minutu. Příroda je nepopsatelně nádherná, moře azurově modrý (škoda jen, že tak ledový) s krásnejma dlouhejma plážema a bílym pískem. Díky častýmu dešti je všude krásně zeleno a jejich kamenný domky s krásně upravenýma zahradama nemají chybu. Tohle místo je dokonalý na odpočinek, klidný procházky podél moře, degustování skvělýho vína a jezení toho (podle mě nejkvalitnějšího a nejchutnějšího) jídla. Teď už si tu užiju můj poslední týden a vážně se nemůžu dočkat domů, až všechny zase uvidim, lehnu do svojí postele a budu ráda, že budu mít nastarost zase jenom sama sebe :D V dalších měsících by jsme měly bejt s Jančou zase víc aktivnější, protože budeme zase spolu a to bude sakra jízda :D


You Might Also Like:
bottom of page